Nijkerk; het epicentrum van de optiekbranche

Nijkerk was zondag 9 en maandag 10 september weer het epicentrum van de optiekbranche. De prachtig gelegen Bold, de grootste Centrop-Sales en de gemoedelijke Hall of Frames; voor de opticiens was de keuze reuze en was het tot in de puntjes geregeld.

Enthousiast werden de bezoekers onthaald en bekende gezichten geven elkaar de hand. De opticiens verspreidden zich al snel over de verschillende beurzen naar de glimlachende standhouders.

Centrop-Sales

Na het halen van een gezonde smoothie bij de truck van Goed voor Ogen, verschijnen al snel de grootse stands vol hightech apparatuur, interieurideeën, contactlenzen, software en iconische brilpresentaties met de nieuwste collecties. Met een trots team deelden de standhouders hun passie met de bezoekers die op hun beurt nadenkend en geïnspireerd van stand naar stand liepen. De inmiddels bekende rolschaatsende dames met broodjes kroket toverden een lach op ieders gezicht.

Bold

De bezoeker werd duidelijk in de watten gelegd met de nieuwste collecties, de nieuwste innovaties en een prachtige locatie. Met aandacht voor de bezoekers wekten de standhouders veel interesse met hun niche collecties met vaan een interessante andere insteek. In gezelschap van de mooiste decoraties, waaronder enkele Porsches, heerste er een goede sfeer waarin prettig zaken gedaan werd.

Hall of Frames

Hetzelfde concept met hetzelfde succes als voorgaande edites. Een specifieke boodschap achter het merk, unieke manieren van fabriceren, milieuvriendelijke innovaties of hippe trends; de standhouder vertelde het maar al te graag. De inmiddels vertrouwde knusse opstelling is misschien wel het geheim achter het succes want juist zo is te zien hoeveel de optiekbranche te bieden heeft.

Bekijk de fotogalerij

 

Gepubliceerd op: 12-09-2018

Reacties

Comments