Eyeversity verwelkomt Marketingdeskundige Gino van Ossel

Als marketingprofessor is Gino Van Ossel gepassioneerd door het winkelgedrag van mensen. Hij onderzoekt hoe en waarom mensen kopen, en hoe we hun koopgedrag kunnen beïnvloeden.

 

Voor Eyeversity schijnt hij op 2 september zijn deskundig licht op de toekomst van de retail. Van Ossel is één van Europa’s leidende experts inzake retailmarketing en stelt zijn expertise ter beschikking van onder meer het onderzoekscentrum voor Retail & Trade Marketing van de Vlerick Management School. Door de media wordt hij regelmatig geconsulteerd over trends in retail- en consumentenmarketing.

 

Van Ossel gaf reeds les in meer dan 25 landen. In 2004 mocht hij zelfs ‘the best teacher’ award in ontvangst nemen. En in 2007 werd hij de 50ste Master Marketeer, de eerste academicus die ooit deze eretitel heeft mogen ontvangen. Daarnaast won hij tevens de Mercury Award van Fedis (nu Comeos) voor zijn bijdrage aan de ontwikkeling van de Belgische retailindustrie. Hij is ook voorzitter van de Expert Group Retail of the Belgian Marketing Foundation.

 

Naast retail behoren ook fiscaliteit en nieuwe media tot de topics van de dag op zondag 2 september 2012. Om deze boeiende lezingenreeks van Eyeversity te volgen, kunnen alle zelfstandige kwaliteitsopticiens zich inschrijven via de website www.eyeversity.be.

 

Voor meer informatie kun je terecht bij Charlotte Luijten: 03 212 19 34 of [email protected]

 

gino2

Marketingprofessor Gino Van Ossel