Om u te ondersteunen bij het realiseren van uw doelstellingen, biedt HOYA een bijzondere voorjaarscampagne, waarmee u zich kunt profileren als dé specialist in zowel zonnebrillenmode en zonneglazen, en de bijbehorende zorg voor ogen. Alles met zorg en kwaliteit verpakt in een aantrekkelijk Blue magazine met bijbehorende communicatiemiddelen voor in en om uw winkel.
Dit jaar is er wederom voorzien in een mooie selectie van te communiceren merken, met een keuze uit Ray-Ban, Persol, Prada, Michael Kors of Fendi. Naast het magazine komt er een uitgebreid pakket ondersteunende middelen beschikbaar, zoals posters, streamers, winkelkaarten, etalagekaarten, advertenties en flashbanners voor op internet. De totale handling rondom de campagne kan door HOYA uit handen genomenworden, zoals de verspreiding en verzending van de magazines. Tijdens de campagne, die loopt in april en mei, is er inkoopvoordeel op de zonnebrillen en gelden scherpe prijzen voor HOYA zonnenglazen.
De campagne is bedoeld voor HOYA’s kernafnemers. Neem voor meer informatie contact op met HOYA Lens Nederland B.V., Tel. 0297 – 514 314.