Het komt op de winkelvloer regelmatig voor dat wordt vastgehouden aan datgene wat al jaren is geadviseerd, zonder eens goed te kijken naar kansen voor extra groei en rendement.
Door vervlogen kennis op te frissen en nieuwe kennis toe te voegen ontstaat meer (zelf)vertrouwen, wat zorgt voor betere adviezen en leidt tot tevreden consumenten en een hoger rendement.
Om haar afnemers hierbij te ondersteunen, is HOYA gestart met de HOYA Faculty EU, een opleidingscentrum in Budapest, Hongarije. Dat dit initiatief voorziet in een behoefte, is gebleken uit de massale belangstelling en de hoge waarderingen van de deelnemers.
Van 12 tot en met 14 mei 2013 vindt er wederom een training plaats. Het programma is primair afgestemd op het niveau van een ervaren opticien-contactlensspecialist en optometrist en bevat onder andere onderwerpen als sensorische fusie en fixatie disperatie, waarbij theorie en praktijk op elkaar worden afgestemd.
Investeren in kennis loont. Zeker als het gaat om brillenglazen, het belangrijkste omzetbestanddeel. Maar ook om meer rendement te halen uit uw belangrijkste bedrijfsonderdeel, de medewerkers.
Meer informatie via uw Accouny Manager of HOYA Lens Nederland B.V., Tel. 0297 – 514 314.
“