Nog twee thema campagnes Essilor

Zoals u waarschijnlijk al weet, viert Essilor dit jaar het 50-jarig jubileum van Varilux. Dit is niet zomaar een verjaardag, maar het vieren van 50 jaar Innovatie! Innovaties op het gebied van brillenglazen, maar ook zeker op het gebied van coatings. Met Crizal Forte geeft u uw klanten de beste ontspiegeling van dit moment.??Het advies van Essilor is deze ontspiegeling bij al uw brillenglazen aan te raden. U heeft begin dit jaar reeds het actieplan 2009 ontvangen met de 4 thema campagnes.

Om de tweede helft van dit jaar extra goed in te gaan, komt Essilor??nu met de laatste 2 thema campagnes van dit jaar. De thema campagnes zijn uitgerust met diverse ondersteunende materialen voor in de winkel, waaronder stoepbordposters, displays, etalagemateriaal en een DVD met een film om in de winkel te draaien. Qua media-ondersteuning biedt Essilor huis-aan-huis folders met optie voor een (mini-)magazine, DM, advertenties, persberichten en daarnaast nog diverse (locale en landelijke) PR-activiteiten.

Half augustus start Essilor??met de actie ‘Beeldschermen vermoeien onze ogen’. Uit onderzoek blijkt dat 60% van de bevolking last heeft van visuele vermoeidheid als gevolg van veelvuldig beeldschermgebruik. De vermoeide ogen verminderen de kwaliteit van het zicht en kunnen leiden tot hoofdpijn en concentratieproblemen. Beeldschermen zijn echter niet meer weg te denken in ons dagelijks leven. Als het aan Essilor ligt, behoren vermoeide ogen echter wel tot het verleden.

Het actiepakket is er in 2 varianten: Vermoeide ogen op het werk en/of vermoeide ogen op school. In de brochure die u binnenkort ontvangt leest u alles over de verschillende pakketten en oplossingen die Essilor te bieden heeft. De actieperiode is van 15 augustus t/m 2 oktober 2009.

P4: ‘Ik zie, ik zie wat jij niet zag’
Eind september zal exclusief voor Allianceleden de alombekende Varilux campagne starten. Met deze laatste thema campagne in??het ‘Varilux 50 jaar’ innovatiejaar spelen??ze in op de technologische vooruitgang op het gebied van brillenglazen. Aan de hand van schilderijen van niemand minder dan Rembrandt, een van de grootste schilders aller tijden, laten??ze dit thema tot leven komen. Veel van Remrandts schilderijen hebben namelijk een eigen verhaal met een link naar ‘Ik zie, ik zie wat jij niet zag’. De actieperiode loopt van 28 september t/m 28 november 2009.

Nieuwsgierig geworden?
Kijk dan snel op www.varilux.nl om u in te schrijven voor de acties of neem contact op met de Alliance Helpdesk op 0316 580 565“”