Ontdek de campagnes van Essilor tweede deel van 2020

We zijn weer open en ingericht om consumenten te ontvangen.

Om consumenten te verleiden weer naar de winkel te komen heeft Essilor voor het tweede deel van 2020 een vijftal campagnes voor u op de plank gelegd: een re-activatie voor Sun, een compleet nieuwe Eyezen campagne, een campagne om Transitions onder de aandacht te brengen en natuurlijk de Varilux najaarscampagne. En als bij u de Vision-R 800 al geïnstalleerd is, hebben ze ook daar een campagne voor liggen.

Elke week zullen we een actie uitlichten.

1. XPERIO | RE-ACTIVATIE SUN.

Deze exclusieve actie is voor consumenten die tussen 1 mei 2019 en 1 mei 2020 een paar Eyezen of Varilux aanschaften. Zij ontvangen 50% korting op een paar Xperio zonneglazen op sterkte. Communicatie naar uw klanten gaat via een E-DM met kortingsvoucher. Deze re-activatie actie loopt tot en met 31 augustus 2020.

Meer informatie

www.essilorpro.nl

Gepubliceerd op: 25-06-2020

Reacties

Comments