Procornea blijft voor u klaarstaan!

Logischerwijze zijn alle ogen op dit moment gericht op de wereldwijde gevolgen van het coronavirus. De bijbehorende maatregelen hebben effect op iedereen, ook in de optiekbranche. Deze maatregelen zijn noodzakelijk om ieders gezondheid te beschermen. Contactlensfabrikant Procornea volgt nauwlettend de richtlijnen en updates van het RIVM en blijft voor u klaarstaan.

Als samenwerkingspartner wilt Procornea u voorzien van zoveel mogelijk relevante informatie voor uw contactlenspraktijk in deze uitdagende tijden. In de samengestelde Q&A vindt u antwoorden op veel voorkomende vragen m.b.t. het coronavirus en contactlenzen: www.procornea.nl/nieuws

Bereikbaarheid & productie

Iedereen die dit kan binnen het team werkt thuis. Uw Procornea accountmanager en de binnendienst staan telefonisch voor u klaar. Hun productie en logistiek draait – met de nodige voorzorgsmaatregelen – gewoon door.

MyProcornea

MyProcornea werkt via de cloud en heeft daarmee als voordeel dat het op iedere locatie kan worden geopend, ook vanuit huis. Herbestellingen kunnen eenvoudig worden gedaan via de klantenkaart. Heeft u deze klantgegevens niet, maar zijn de lenzen wel eerder in uw winkel besteld? Via de webshop van MyProcornea kunt u middels het lotnummer ook eenvoudig herbestellingen plaatsen.

Crediteringen

De effecten van het coronavirus zijn groot. Ook voor u als ondernemer. De standaard crediteringstermijn van Procornea is 3 maanden, echter zijn ze van mening dat we elkaar juist nu moeten steunen en zullen daarom coulant omgaan met crediteringen voor alle lensbestellingen en deze indien noodzakelijk kosteloos verwerken.

Voor vragen, bel +31 (0)313 677 677.

Heb je een andere vraag? Laat het weten, zodat ze u (waar mogelijk) aan een antwoord kunnen helpen! Het team van Procornea wenst u veel sterkte in deze onzekere tijden. Voor alles geldt: houd rekening met de richtlijnen van het RIVM, denk aan uw eigen gezondheid en die van anderen.

Gepubliceerd op: 26-03-2020

Reacties

Comments