Rendez-vous in Parijs bij Silmo

Van 28 september t/m 1 oktober 2018 vindt de internationale optiekbeurs SILMO Paris weer plaats in Parijs en vormt meer dan ooit een uniek evenement waar alle mondiale marktspelers elkaar treffen. 

De vooruitzichten voor de aankomende beurseditie zijn zeer positief; de komende SILMO Paris telt reeds 108 nieuwe ingeschreven exposanten (d.d. 13 juli), waaronder ongeveer 20 startups. Ook de toonaangevende bedrijven Menicon en De Rigo keren dit jaar terug. Innovatie en creatie staan centraal tijdens de SILMO Paris 2018, het essentiële trefpunt voor het veroveren van nieuwe markten. De aandacht van de SILMO Paris 2018 gaat eveneens uit naar ‘content marketing’, met behulp van verschillende evenementen en aanvullende informatie media.

SILMO NEXT

Een gemeenschappelijk forum met daarin alle elementen die het toekomstperspectief van de markt belichten:

  • THE SELECTION, expositie van trendy producten in een schilderachtig decor
  • TRENDS BY SILMO, het digitale magazine vormgegeven als een trendboek
  • FUTUROLOGY, een nieuwe ruimte voor de presentatie van toekomstige producten en  ontwikkelingen voor de optiekindustrie, voor het koppelen van traditionele marktspelers aan nieuwkomers, voor het ontwikkelen van nieuwe markten

SILMO D’OR

De Belgische designer en interieurarchitect Michel Penneman is internationaal bekend vanwege zijn hotelrenovaties en is dit jaar voorzitter van de Silmo d’Or jury. Michel Penneman is eclectisch en nieuwsgierig en heeft de rol van Silmo d’Or 2018 voorzitter enthousiast aanvaard en verheugt zich erop om de nieuwe ontwerpen en innovaties te ontdekken.

SILMO ACADEMY

Het 9e wetenschappelijk congres behandelt het thema ‘Visie en groei’ (van 0 tot 20 jaar) met een compleet programma op zondag 30 september 2018.

Session 1 – 10:00 A.M. EYE MATURATION AND VISUAL FUNCTION DEVELOPMENT
Session 2 – 2:30 P.M. VISION AND GROWTH: WHAT DYSFUNCTIONS?

SILMO M@TCH

De  applicatie associeert producten met de juiste koper en is verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Deze ‘personal shopper’, voorzien van kunstmatige intelligentie, suggereert producten op basis van smaak en inkoopcriteria die door bezoekers zijn aangegeven tijdens hun voorregistratie.

RENDEZ-VOUS IN PARIJS VAN 28 SEPTEMBER T/M 1 OKTOBER 2018!

Meer informatie

www.silmoparis.com

Gepubliceerd op: 02-08-2018

Reacties

Comments