Safilo en Levi’s kondigen wereldwijde overeenkomst aan

Safilo en Levi Strauss & Co, een van ‘s werelds grootste merkkledingbedrijven, kondigen vandaag hun meerjarige wereldwijde licentieovereenkomst aan. Dit doen zij voor het ontwerp, productie en distributie van brillen van het merk Levi’s®.

De overeenkomst gaat van kracht in januari 2020, met collecties die op de markt komen voor het lente / zomer-seizoen 2020. Deze zal lopen tot november 2024 en is hernieuwbaar voor vijf extra jaren, tot 2029.

“Deze nieuwe samenwerking is bijzonder belangrijk voor ons merkenportfolio, met het merk Levi’s® als nummer één wereldwijd denim merk dat echt een beroep doet op Millennial en Gen-Zers over de hele wereld “, zegt Angelo Trocchia, CEO van Safilo Group. “Met het merk Levi’s® voegen we een belangrijke mogelijkheid toe om te groeien in het hedendaagse marktsegment, dat het grootste is voor omvang en ontwikkelingspotentieel en vooral aantrekkelijk is voor verdere ontwikkeling in belangrijke opkomende markten, zoals China.”

“Eyewear is een belangrijke productcategorie voor het merk Levis®”, zegt Karyn Hillman, chief product officer voor Levi Strauss & Co. “Door onze samenwerking met Safilo kunnen we onze positie als een echte speler verder versterken door geweldige brillen aan consumenten over de hele wereld aan te bieden.”

Meer informatie

www.safilogroup.com

Gepubliceerd op: 09-01-2019

Reacties

Comments