Achter de schermen bij de Menrad-fotoshoot

Een ‘once in a lifetime’-kans: een grote ongebruikte ruimte in het midden van München, omgetoverd in een stijlvol trendy hotel. The Lovelace; voor een beperkte tijd van 2017 tot het begin van 2019, 4.800 m2 , waar creatieve mensen en inspirerende ideeën elkaar ontmoeten.

Münchens eerste en enige pop-uphotel zorgde voor een super hippe locatie voor onze campagneshoot 2019. Zo sympathiek, emotievol en alive als The Lovelace presenteert Menrad zichzelf in haar nieuwste campagne, en creëert hiermee een moderne en verrassende presentatie met de speciale ambiance en gevarieerde settings.

Beleving

The Lovelace is niet echt een hotel maar een beleving. Van events, beurzen, presentaties, party’s en club nights tot conferenties – de Lovelace heeft meer te bieden dan alleen kamers om te overnachten. Het doel is een omgeving te creëren die gasten er toe aanzet actief en creatief te worden door middel van content, communicatie en design. Je kunt The Lovelace gebruiken als podium. Er gebeurt hier elke dag iets. Het programma is even belangrijk als de kamers in het gebouw, welke dateert uit de eind negentiende eeuw en oorspronkelijk in gebruik als de “Konigliche Filialbank”.

Meer informatie

www.menrad.de/

Gepubliceerd op: 25-01-2019

Reacties

Comments