#Stellingmaandag: de resultaten van week 15

Deze week was er wederom een #Stellingmaandag. Op de stelling “Bril bijstellen. Service of omzet?” kwamen verschillende reacties. Lees hieronder een aantal interessante en leuke reacties. 

Alle reacties waren het erover eens: een bril bijstellen is een (gratis) service als de bril als het een bekende klant is. Wel waren er verschillende reacties over brillen die op internet of bij prijsvechters zijn gekocht.

Service

Het merendeel wilde laten zien wie de echte vakman of -vrouw is en stelt kosteloos de bril bij, ook als de bril van internet of van de prijsvechter komt. Volgens Fred Boorsma-Kuipers is het dé mogelijkheid om te laten zien wat je als opticien kan en kun je hiermee een positieve ervaring meenemen. Jam Willen van Es vraagt een kleine donatie voor het goede doel ‘Jo op reis’.

Omzet

Er was ook een tegengeluid: Arnold Booden vraagt een kleine vergoeding voor brillen van het internet of van de prijsvechter. Hij krijgt veel steun met 8 likes.

En… wat vind jij?

Klik hier en geef jouw mening.

Gepubliceerd op: 12-04-2018

Reacties

Comments