#Stellingmaandag: De resultaten van week 19

De #Stellingmaandag van deze week ging over Moederdag. Op de stelling “Moederdag. Reden voor korting?” kwamen verschillende reacties. Lees hieronder een aantal interessante en leuke reacties. 

Dat de moeder in het zonnetje gezet moet worden, is iets dat zeker is. Korting leek alleen niet de oplossing. De reacties gingen over creatieve alternatieven waardoor je je als opticien kunt onderscheiden.

Verras de klant

Volgens Richard Tap moet de klant niet op korting afkomen, maar op iets ludieks. Op deze manier verras je de moeder.

Stein Cools ziet liever een leuk extra presentje in plaats van korting.

Geen korting

“Korting is een slecht verkoopmiddel”, aldus Hans van der List. Dit zou je geloofwaardigheid kunnen schaden.

Een interessant ander perspectief komt van Ad Zuidweg. Hij verdenkt gerelateerde bedrijven juist van prijsverhoging rond deze tijd.

En… wat vind jij?

Klik hier en geef jouw mening.

Gepubliceerd op: 09-05-2018

Reacties

Comments