Trots, Trotser, Stots!

Dinsdag 27 november vierde Stots Brillen in Amersfoort hun zeventigjarige jubileum. Geheel in stijl met gouden loper en lekkere hapjes en drankjes werden trouwe klanten ontvangen. Extra bijzonder was dat voor de 97-jarige ‘vader Stots’ die ook aanwezig was.

“We hebben een geweldige dag gehad met veel collega’s en het was extra bijzonder voor mijn vader van 97, die in contact kwam met oude klanten die hier inderdaad al 70 jaar klant zijn. We hebben van te voren goed in de geschiedenis moeten duiken maar uiteindelijk was er een handjevol trouwe klanten uit zijn tijd die naar de winkel kon komen. Dat was voor mijn vader een fantastisch moment. Met vrienden en kennissen was er zo’n 100 man aanwezig. De winkel was gewoon open de hele dag, maar er was geen tijd om metingen uit te voeren. Hoewel we op volle sterkte aanwezig waren, draaide het natuurlijk vooral om het sociale aspect. De reacties van de klanten zijn dan ook heel erg lovend”, aldus een enthousiaste Ronald Stots.

Hoogtepunten

Bij een jubileum hoort een terugblik en dus blikken we met Ronald Stots terug op de afgelopen 70 jaar. “Dit jubileum is op zichzelf natuurlijk al een heel groot hoogtepunt. Het is heel bijzonder om dit mee te maken, vooral omdat mijn vader erbij kan zijn. Daarnaast was, nadat ik al 15 jaar in de zaak werkte, de overname in 1986 een persoonlijk hoogtepunt. Net als de verbouwing die we vier jaar geleden hebben gehad, waardoor het er nu heel strak bij ligt met mooie apparatuur. In de toekomst gaan we nog meer met optometrie doen, maar we zorgen er vooral voor dat we deze succesvolle formule door gaan zetten.”

Aanbiedingen

Daarnaast hebben maar liefst tweeduizend klanten een kaart op de mat gekregen met leuke aanbiedingen ter gelegenheid van dit jubileum. “We merken dat veel klanten hierop afkomen. Eigenlijk zou de actie pas morgen ingaan, maar we merken dat er nu al veel mensen hiervoor binnenlopen. Zulke acties doen we vaker als er iets bijzonders gebeurt, zoals de verbouwing laatst. Leuk dat hier zo op gereageerd wordt door klanten.”

Gepubliceerd op: 30-11-2018

Reacties

Comments