Verruiming actie mogelijkheden HOYA SUN

Ondanks alle beperkingen van vandaag, wil HOYA u graag ondersteunen om winkelbezoek te stimuleren. Dit in de vorm van verruiming van de DUO DEAL SUN actie (langere looptijd, uitbreiding glazen en terugwerkend vanaf januari 2018). Plus – voor wie even geen oogmeting kan doen – SCHERPTE GARANTIE op zonneglazen.

Uitbreiding DUO DEAL SUN actie

Bij aanschaf van een blank paar glazen én een paar zonneglazen crediteert HOYA het goedkoopste glas. Op nagenoeg alle glazen is het aanbod tot 1 juni van toepassing. Voor nieuwe klanten, maar ook voor eerdere klanten die in het verleden (vanaf 1 januari 2018) bij u een bril met HOYA glazen hebben gekocht, waarbij het eerdere paar dan als 1e paar geldt. De glazen van het 1e+2e paar dienen de glazen dezelfde sterkte te hebben, bij eerdere aanschaf van het eerste paar mag het 2e paar afwijken tot max +1/-1 dpt, add 0.75.

Verkoop zonder oogmeting: 3 maanden SCHERPTE GARANTIE op zonneglazen

Niet in staat een oogmeting uit te voeren? Maar wilt u wel uw gebruikelijke zonnebril op sterkte actie voeren? Dan kunt u op basis van de huidige sterkte van de bril de zonneglazen bestellen in dezelfde sterkte. Mocht de klant dit willen, dan heeft hij/zij tot 3 maanden na aanschaf recht op nieuwe zonneglazen op basis van een nieuwe oogmeting, waarbij HOYA één glas van het nieuwe paar crediteert zodra u de origineel bestelde glazen retourneert.

Interesse? Neem dan contact op met één van de contactpersonen:

Maarten Werrelmann, National Sales Manager, mob. 06-21553241
Joost de Jong, Key Account Manager, mob. 06-10919626
Arie Beckers, Account Manager Zuid-West, mob. 06-30570785
Hizkia van Buiten, Account Manager West, mob. 06-51812912
Tanja Ursem, Account Manager Noord / Oost, mob. 06-23431216
Bas Wijnen, Account Manager Zuid / Midden, mob. 06-52717852

Gepubliceerd op: 07-04-2020

Reacties

Comments