Vertrouwde beurs met nieuwe aspecten

Er was weer genoeg te zien op de Centrop-Sales, Hall of Frames en Bold op 3 en 4 februari. Veel vertrouwde standhouders waren aanwezig maar er waren ook nieuwe gezichten te zien. De vernieuwde aankomsthal van Centrop zorgde voor een gemoedelijke sfeer. Door de comfortabele zitjes in combinatie met een urban jungle kreeg je een ultiem loungegevoel. Eyeline was aanwezig en vertelt erover.

Centrop Sales

Ook dit jaar werd je als opticien warm verwelkomd in Nijkerk. Bij binnenkomst was er de gelegenheid om even lekker te gaan zitten met een kop koffie of thee in de vernieuwde aankomsthal. Vanuit daar liep je zo door naar alle stands, die er een voor een weer mooi en uitnodigend uitzagen. De standhouders waren enthousiast en toegankelijk om even een kijkje te nemen. Een van de nieuwkomers op de beurs was VIB Verzekeringen, die in de Centrop Trendguide al verwelkomd werden. Deze editie hadden een aantal merken ludieke acties verzonnen. Eschenbach kwam met een winactie voor tonnen; drie houten tonnen met drie verschillende merken erop werden verloot onder de deelnemers. Op de stand van Osinga was De Brillenstylist te vinden als onderdeel van hun nieuwe marketingtool voor opticiens. Hier werden bijvoorbeeld tips gegeven over het gebruik van make-up in combinatie met het dragen van een bril. De Brabantse gezelligheid van OCB werd benadrukt door lekkere bonbons. Anna’s Illustrations op de stand van Marcolin kon op aanvraag een leuk portret van je maken. Naast al deze stands met hun originele acties was het ‘contactlensplein’ weer vertrouwd.  Hier waren merken als Bausch + Lomb, Easyscan en Procornea te vinden die graag even met je gingen zitten op de houten bankjes.

Van al het harde werken op de beurs krijg je trek. Dit jaar kon je weer kiezen uit de vertrouwde, heerlijke broodjes kroket en allerlei andere lekkernijen. Er was plek om even bij te komen en om contacten te leggen, met een goede kop koffie.

HOF

Burnwood was een nieuwkomer dit jaar. Zij maken brillen in combinatie van hout met acetaat of aluminium. Julbo stond weer op z’n vaste standplaats. Dit jaar gaan zij aandacht geven aan kinderbrillen en nieuwe benamingen van glassoorten. De grootste stand was die van Essilor met de altijd heerlijke koffie. Verder waren er bekende namen te vinden als Mykita, Xavier Barcelona, Frame Holland, Etui enzo en Orgreen.

Bold

Op steenworp afstand van de Centrop Sales en de Hall of Frames vond ook de Bold Optical Fair plaats op het vertrouwde maar prachtige Landgoed de Salentein. Er waren niche merken, maar ook de groteren merken waren aanwezig. De elegante collecties paste goed bij de elegante uitstraling van de beurs.

Al met al een succesvol weekend met levendige standhouders en bezoekers die weer veel inspiratie hebben opgedaan.

Bekijk onderstaande fotogalerij voor een sfeerimpressie.

 

Meer informatie

www.centropsales-hallofframes.nl

www.bold-opticalfair.nl

 

Gepubliceerd op: 05-02-2019

Reacties

Comments