ZEISS Convention – Seeing Beyond. Bent u al ingeschreven?

Op maandag 9 maart 2020 introduceert ZEISS het nieuwe brillenglasportfolio: SmartLife brillenglazen. Tijdens deze dag zal het volledig nieuwe glasportfolio van ZEISS geïntroduceerd worden dat vanaf 10 maart 2020 het oude glasportfolio zal vervangen.

Met ZEISS SmartLife brillenglazen heeft u één portfolio voor alle leeftijdsgroepen, aangepast aan de uitdagingen van de (digitale) consument van vandaag de dag. Het biedt een soepele overgang naar de periferie, een breed kijkgebied en zeer gemakkelijke gewenning. ZEISS Convention – Seeing Beyond is daarom een evenement dat u niet mag missen wanneer u uw klant vanaf 10 maart van het beste advies wil voorzien.

Schrijf u nu in om deel te kunnen nemen aan dit event (vol = vol).

U heeft hierbij de keuze uit een middag- of avondprogramma. Dit evenement is voor iedereen toegankelijk, ook wanneer u nog niet bekend bent met ZEISS.

Naast alle informatie over SmartLife brillenglazen zullen er diverse workshops gegeven worden door gastsprekers. Op de registratiepagina kunt u aangeven waar uw voorkeur naar uit gaat.

  • ZEISS SmartLife Deepdive – Technische verdieping van het SmartLife portfolio.
  • ZEISS VISUFIT 1000 – Bereid uw winkel voor op de consument van de toekomst met dit innovatieve digitale platform.
  • Online Marketing – Hoe wordt u succesvol in online marketing?
  • ZEISS Dubbel (+) – Laat uw volume met gemiddeld 12% stijgen door middel van een doorlopende en volledig geautomatiseerde marketingcampagne.

Tijdens het event kunt u tevens kennismaken met alle services en ondersteuning van ZEISS. Deze zijn gedurende de hele middag/avond vertegenwoordigd op de Marketplace.

Klik hier om u in te schrijven! En bekijk hier de uitnodiging.

Meer informatie

www.zeiss.nl

 

Gepubliceerd op: 27-02-2020

Reacties

Comments