Zonnebrillen in pop-upstore

Eyeline heeft sinds de COVID-19-uitbraak al veel aandacht besteed aan de manier waarop zelfstandige optiekondernemers omgaan met de beperkte mogelijkheden die ze hebben voor het openhouden en verantwoord runnen van hun winkel. Wat blijkt namelijk? Hun flexibiliteit en inventiviteit kennen geen grenzen!

Een mooi voorbeeld daarvan zien we in de Ridderstraat in Den Bosch, waar Van Warmerdam Opticiens & Optometristen een pop-up-zonnebrillenwinkel opende, recht tegenover de bestaande winkel. Het leegstaande pand bood dé oplossing voor de verkoop van de prachtige zonnebrillencollecties van onder meer; Celine, Tom Ford, Mykita, Serengeti, Garrett Leight, Mr. Leight, Chanel, Cartier, Ray-Ban, Persol en Oakley.

Laagdrempelig, meer ruimte voor de presentatie en ook slim bedacht in de nieuwe 1,5 meter maatschappij.

Gepubliceerd op: 19-05-2020

Reacties

Comments