De Crizal UV zonneglazencampagne gaat van Essilor gaat van start! De Uneyeted-leden van Essilor profiteren van aantrekkelijke actieprijzen en de bijbehorende marketingondersteuning.
Essilor ondersteunt hen met een nationale marketingcampagne, bestaande uit een uitgebreid assortiment winkelcommunicatie en advertenties. Daarnaast biedt Essilor een nationale online marketingcampagne met een aantrekkelijke consumentenactie waarmee leads gegenereerd worden naar de winkel. De online campagne gaat in mei 2013 van start, meer informatie hierover volgt binnenkort.
Nieuw marketingconcept
Essilor introduceert met de Crizal UV campagne een nieuw marketingconcept. We “openen de ogen van de consument” met een interessant en nieuw begrip: de “Eye Opener”. De “Eye Opener” van de Crizal UV campagne is er op gericht om de consument bewust te maken van de gevaren van UV-straling voor de ogen.
Consumenten kunnen de beschermingsfactor die Crizal UV biedt herkennen aan het E-SPF logo: Eye-Sun Protection Factor. Dit logo is herkenbaar voor de consument, omdat zonnebrandcr??mes voor de huid al jaren werken met de Sun Protection Factor.
POS-marketingpakket
Het POS-marketingpakket bestaat uit een raamposter, toonbankdisplay, twee stoepbordposters en twee placemats. Daarnaast kunt u een demodisplay, een UV-demotool en een demoglasboek bestellen in ruil voor futures.
Kortom, uw winkel is direct in zonnige Crizal UV stijl! Nieuw is dat u uw marketing materialen kunt aanpassen naar uw eigen wensen. Dit houdt in dat u uw logo (personalized) kunt toevoegen en de tekst (customized) kunt aanpassen. Indien u geen aanpassingen wenst, kiest u voor de optie ready-to-use. De mogelijkheden zijn hieronder visueel weergegeven.
“