Vogue Eyewear heeft Eva Mendes gekozen als het nieuwe campagnegezicht voor dit jaar. Deze adembenemende schoonheid, mode muze en actrice van internationale allure heeft alle kenmerken die passen bij de vrolijke en fashionable uitstraling van Vogue Eyewear.
De charme van deze hemelse beauty is onweerstaanbaar, niet alleen op het witte doek maar ook op foto”s en in real life. Haar glamour komt volledig tot zijn recht in de nieuwe campagne van Vogue Eyewear. De fotoshoot vond plaats op een zonnige dag in oktober in Modern 01, een majestueuze villa met uitzicht over West Hollywood. Resultaat: de essentie van Eva Mendes, perfect weergegeven in zes heldere en kleurrijke opnames. De grote meester achter de lens was ook dit keer een van “s werelds meest beroemde en geliefde fotografen, Mario Testino.
Eva Mendes is op dit moment te zien in de veelgeprezen film “Holy Motors” en binnenkort ook in “The Place Beyond the Pines”, met Ryan Gosling en Bradley Cooper. Over de shoot vertelde ze: “Het was een heerlijke dag in Los Angeles, omgeven tussen alle prachtige brillen van Vogue Eyewear en werken met Mario Testino. It was heaven!”
“Ik werk nu al vele jaren met Vogue Eyewear samen en we hebben een hele rits mooie vrouwen voorbij zien komen in de verschillende campagnes. Ik herinner me Gisele, Daria, Kate en nu dus Eva Mendes. Eva was ideaal om mee te werken en het perfecte model ” ze is sensueel en vrouwelijk. De sfeer op de set was super”, aldus Mario Testino, die betrokken is geweest bij diverse campagnes van Vogue Eyewear in de afgelopen jaren.
De collectie die Eva draagt in de campagne is ge??nspireerd op de trends die ook op de catwalk te zien zijn, waaruit eens te meer blijkt dat het merk tot de avant-garde gerekend kan worden. De zes glamourous monturen zijn het toonbeeld van een sterke persoonlijkheid en charme, maar ook van zachte en uitgesproken lijnen, net als Eva Mendes zelf: “Ik ben dol op brillen. Of je ze nu draagt om beter te kunnen zien of als zonnebril, ze zijn altijd een verlengstuk van je persoonlijkheid en een fantastisch accessoire om te mixen en matchen. Ik speel graag met verschillende looks, afhankelijk van mijn stemming en outfit. Mijn favorieten zijn de monturen met een retrosfeertje, vooral die met een knipoog naar de jaren 50, 60 en 70. Ik draag sinds kort op advies van mijn dokter een bril, en daar ben ik toch zo blij mee!”
Brand Director van Vogue Eyewear, Mariavittoria Di Stasi, verwoordt het als volgt: “We zijn heel blij met Eva Mendes als het gezicht van onze nieuwe reclamecampagne. Eva is de belichaming van sensualiteit en frisheid, haar unieke schoonheid en onweerstaanbare charme vormen de essentie van elke vrouw, haar wezenlijke kracht. Wij zijn er ook heel trots op dat we weer hebben mogen samenwerken met een internationale beroemdheid als de fotograaf Mario Testino. Dat is voor ons echt een enorm privilege en het toont ook het wederzijdse respect dat wij voor elkaar hebben. Dankzij deze twee talenten en een wondermooie collectie kunnen we bij Vogue Eyewear onze eer hoog houden als toonaangevend modemerk”.
“