“Dean en Dan Caten, de ontwerpers van het merk Dsquared2, hebben met Marcolin een licentie-overeenkomst gesloten voor de productie en wereldwijde distributie van Dsquared2 zonnebrillen en correctiemonturen. Het gaat om een overeenkomst voor 5 jaar, die daarna voor 5 jaar kan worden verlengd. De verwachte omzet wordt geschat op zo’n 20 miljoen euro.
Voor Dsquared2 betekent dit het debuut op de eyewearmarkt. De lancering van de eerste zonnebrillencollectie staat gepland voor de eerste helft van 2009 en de correctiemonturen volgen snel daarna. De distributie wordt selectief en focust op de meest prestigieuze winkels en warenhuizen en de eigen winkels van Dsquared2.
Dsquared2 Eyewear wordt gepositioneerd in het high-end segment en de exclusieve brillen worden verdeeld in een mannen- en vrouwencollectie.
Catwalkbeeld: Jeroen Snijders
Isabelle Mo??s, directeur Marcolin Benelux
“”