“Polaroid Eyewear is vanaf vandaag de trotse hoofdsponsor van Mamma Mia!, de grote reizende feelgood musical van Joop van den Ende Theaterproducties. Na het wereldwijde succes van de musical en de film komt Mamma Mia! terug naar Nederland en is vanaf september te zien in de 15 grootste theaters in Nederland. Polaroid Eyewear verbindt zich hiermee voor het eerst aan een grote musical.
De samenwerking werd afgelopen week in Koninklijk Theater Carré beklonken door Gijs van Leeuwen, directeur Benelux van Polaroid Eyewear en Erwin van Lambaart, algemeen directeur van Joop van den Ende Theaterproducties. In mei zullen de eerste uitingen van de samenwerking al te zien zijn bij ruim 1.800 opticiens in Nederland. Daarnaast zal Polaroid Eyewear de introductie van haar Disney-brillen combineren met de theatertour van Disney’s High School Musical, eveneens een productie van Joop van den Ende Theaterproducties.
“Naast de populariteit van zowel de musical als de film zijn het vooral de associaties van zon, zee en vakantie waarmee wij onze Polaroid zonnebrillen graag in de picture zetten.”, aldus Gijs van Leeuwen. “Een goede aanvulling op het meer bekendere technische thema PERFECT VISION! dat vooral staat voor onze beroemde Polaroid® polariserende lenzen, een garantie voor optimale bescherming, comfortabel en ‘schitteringvrij’ zien”. Op de vraag wat dit partnership met Mama Mia! voor de Nederlandse opticiens betekent: “zowel de opticiens als de consumenten gaan heel veel plezier aan dit partnership met Mama Mia! beleven. Ik kan nog niet te veel prijsgeven, maar in mei valt er een uitgebreid informatie pakket bij alle opticiens op de mat….Maar één ding kan ik al wel verklappen; vanaf het moment dat de Joop van den Ende Theaterproducties haar grote consumenten campagne voor Mama Mia! start, kunnen de opticiens profiteren van deze media hype. Consumenten acties waarbij bij aankoop van Polaroid zonnebrillen en clip-ons kaartjes te winnen zijn voor Mama Mia!, met als klap op de vuurpijl, tickets om als VIP aanwezig te zijn op de première in Carré, 13 september a.s.”
Meer informatie over Polaroid Eyewear is te vinden op: www.polaroideyewear.com
Fotobijschrift (bovenste foto):
Gijs van Leeuwen, directeur Benelux van Polaroid Eyewear en Erwin van Lambaart, algemeen directeur van Joop van den Ende Theaterproducties, beklinken de samenwerking rondom de musical Mamma Mia!. Mamma Mia! is vanaf september 2009 te zien in de 15 grootste theaters in Nederland. “