Puma weet dat sport een belangrijk onderdeel is van het alledaagse leven. Het Puma Sportlifestyle concept combineert invloeden van sport, mode en lifestyle en cre??ert hiermee een opvallende eigen look welke gegarandeerd bijdraagt tot meer plezier in het leven en in je sportieve activiteiten.
Puma heeft zich hiermee ontwikkeld tot HET ultieme Sport-lifestyle merk. Dit spreekt met name (jong) volwassenen in de leeftijd van 15 tot 35 jaar aan. Puma Eyewear brengt deze Sport-lifestyle filosofie tot leven met trendy, aantrekkelijke monturen en zonnebrillen die in iedere situatie even functioneel zijn: zowel tijdens het sporten, het uitgaan of gewoon lekker thuis op de bank.
Ergonomische en lichtgewicht designs met sportieve details, zoals verstelbare en ventilerende neuspads, rubberen antislip accenten op de oortips en uiterst flexibele en innovatieve veren, bieden ultiem draagcomfort. Levendige kleuren en het iconische Puma logo op de veren of de glazen zijn duidelijk herkenbaar.
De EK koorts is nog niet echt losgebarsten, maar dat zal niet lang meer duren. Puma zou Puma niet zijn als we hier niet op inspelen. Er zijn nog enkele prachtige etalagepakketten beschikbaar, met daarin een display, banner, enkele voetballen, een Puma voetbal T-shirt en een gratis oranje Puma zonnebril!
Interesse?
Indien u hier interesse in heeft, neem dan contact op met uw Puma Rayonmanager of Customer Service, tel. 0348-416646.
“