Nieuwe campagne Menrad steunt stichting Orange Babies

Dit voorjaar heeft Menrad met Scotch & Soda Eyewear een campagne opgezet om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de stichting Orange Babies, met als doel samen te streven naar een HIV-vrije generatie. Sinds begin 2024 zijn zowel opticiens als distributeurs/fabrikanten in de optiekbranche actief bezig met het inzamelen van geld voor de stichting. Menrad sluit graag aan bij deze inspanningen en biedt Scotch & Soda-dealers de mogelijkheid om deel te nemen aan de actie. Doet u ook mee?
.

De actie werkt als volgt: Menrad verkoopt en levert een Scotch & Soda/Orange Babies-display met een bril (correctie en/of zonnebril). Met de aankoop van deze Scotch en Soda kunt u een verschil maken. De opbrengst wordt gedoneerd aan Orange Babies, waardoor u de stichting helpt bij het behalen van hun doelen!

.

.

Deelnemende optiekzaken wordt geadviseerd om een verkoopprijs aan te houden van €75,-, wat onder de normale adviesverkoopprijs ligt. Hierdoor ontstaat ook ruimte om een bedrag te doneren aan Orange Babies. In april zal Menrad deze actie ook B2C communiceren via een landelijke social media-campagne, met een verwijzing naar de deelnemende dealers om dit extra onder de aandacht te brengen.

.

www.menrad.nl