All I want… is Vondels

De eindejaarscampagne met Vondels was vorig jaar zo’n succes dat Optitrade Retail Marketing samen met Loyalty Lab en Jill Marketing dit jaar opnieuw een Vondels-campagne lanceerde. Samen ontwikkelden ze twee gloednieuwe ornamenten voor in de kerstboom van uw klanten. Dit jaar een Letterkaart en een Phoropter, twee luxe kerstdecoraties die behoorlijk hebberig makend zijn. Bereid u dus maar voor op een drukke eindejaarsperiode…

Wilt u uw klanten dit jaar ook verrassen met een uniek kerstgeschenk? Schrijf u dan snel in voor de Vondels-eindejaarscampagne van Optitrade Retail Marketing. Deze eindejaarscampagne is namelijk niet alleen leuk voor uw klanten, maar ook goed voor u. Zo leent deze campagne zich bijzonder goed om uw winkel in kerstsfeer te brengen en kunt u met de unieke Vondels tegelijkertijd de prachtigste content maken. Dat hebben de talloze foto’s wel bewezen die vorig jaar rondgingen op social media. Met Vondels valt u op en kunt u zich goed onderscheiden ten opzichte van de concurrent. Maar bovenal maakt u er de consument blij mee. En is dat niet waar de kerstperiode om draait? Om aandacht, warmte, samenzijn én geven? Daar helpt deze eindejaarscampagne maar al te graag aan mee.

Doe ook mee met de Vondels-campagne en schrijf u uiterlijk 20 oktober in via deze pagina.

www.optitrade.nl/optiek/vondels