SILMO Paris 2022 werd aangekondigd als de herstel-editie. Nu de cijfers binnen zijn, overtreffen ze alle verwachtingen, met een spectaculaire stijging van het aantal internationale bezoekers en een toename van de deelname van Franse opticiens, wat bevestigt dat SILMO Paris weer terug is op het niveau van voor de crisis. Dit bewijst het belang van de SILMO voor zaken, communicatie, informatie en trends.
Tijdens de vier beursdagen hebben de 750 exposanten – monturen, glazen, technische materialen, merken, algemene inkooporganisaties, diensten, enz. – bijna 27.000 bezoekers ontvangen, ongeveer de helft uit Frankrijk en de helft uit het buitenland. Het aantal Franse bezoekers bedroeg 13.462, een stijging van 21% ten opzichte van 2021. Buitenlandse bezoekers, uit 146 landen, bereikten 13.444, een stijging van 107% ten opzichte van 2021.
“Deze cijfers bewijzen de aantrekkingskracht van SILMO Paris, een toonaangevende vakbeurs die een internationaal platform blijft voor zaken en een centrum van interactie voor alle professionals in de optische en brillenindustrie”, bevestigt Amélie Morel, voorzitster van SILMO Paris.
Terwijl de exposanten het succes van een beurs verzekeren door hun producten, creaties, innovaties en diensten, ondersteunt SILMO Paris hen door zijn onfeilbare organisatie en een compleet ecosysteem dat de belanghebbenden in de optische en brillenindustrie toont, informeert en verdedigt. Voor een overzicht van de hoogtepunten van het evenement, awards en visies op de toekomst, bezoek de website.
Tags: SILMO Paris 2022