Een eindejaarspiek in uw omzet?

Het einde van het jaar is hét moment om uw klanten voor de laatste keer in het jaar te verleiden om naar uw winkel te komen met mooie aanbiedingen, ze gewoon een gelukkige kerst te wensen en ze te bedanken voor hun loyaliteit. Speciaal hiervoor heeft Optitrade Retail Marketing in samenwerking met Vondels Amsterdam een sfeervolle eindejaarscampagne ontworpen.

Met een verwachte kooprespons van gemiddeld 8% op deze campagne sluit niet alleen de klant het jaar af met een mooie nieuwe bril, maar ook u met een eindejaarspiek in de omzet. Klant blij, u blij. Dus schrijf u snel in voor deze eindejaarscampagne.

Vondels
Voor deze campagne is Optitrade de samenwerking aangegaan met Vondels Amsterdam. Dit bedrijf maakt glazen ornamenten voor in de kerstboom. Het is een bekend merk met een grote fanbase. Zo leveren ze o.a. aan de Bijenkorf en hebben ze toffe samenwerkingen met onder meer het Van Gogh Museum, PostNL en het Rode Kruis.

De campagne draagt het thema “All I Want”. Hiervoor zijn verschillende communicatiemiddelen ontwikkeld. De communicatiemix bestaat onder andere uit een DM kaart, een eDM, online banners en POS materiaal. De accountmanagers van Optitrade gaan graag met u in gesprek om te kijken welke middelen het beste aansluiten bij uw winkelstrategie.

All I Want
Wordt kerst genoemd, dan hoort u vast Mariah Carey. Als u het niet al zelf neuriet bij de eerste sneeuw, dan draait Sky Radio het wel voor u. Muziek voor onder de dennenboom, volgehangen met engelenhaar, glitters en zorgvuldig bij elkaar gespaarde kerstversiering. Optitrade geniet daar elk jaar weer van en hangt daarom tijdens kerst graag de slingers op. Consumenten die rond de kerst* een complete bril of contactlenzen aanschaffen bij een van de deelnemende opticiens ontvangen twee unieke kerstornamenten cadeau. Dit zijn Limited Edition handgemaakte Vondels, die speciaal voor deze campagne zijn ontworpen. Ze zijn alleen verkrijgbaar bij de winkels die meedoen en niet via andere kanalen beschikbaar.

*Met ‘rond Kerst’ bedoelen wij 21 november tot en met 24 december.

Meer weten?
Kijk op Optitrade.nl/vondels22 en neem contact op met uw Optitrade Accountmanager. Inschrijven voor deze campagne kan nog tot en met 24 oktober 2022.