Opvallende merkidentiteit Movitra

Innovatie, Italiaanse identiteit en een pioniersgeest, de belangrijkste waarden van het Italiaanse merk MOVITRA komen tot uitdrukking in een nieuwe opvallende campagne die deze maand is uitgebracht. De campagne is gecreëerd om het begrip ‘2 SOULS, 1 BRAND’ – het essentiële DNA van het merk – te communiceren.

 

 

In de beelden worden een man en een vrouw afgebeeld als klassieke marmeren of ebbenhouten standbeelden, geboren uit een nauwkeurige traditie en representatief voor de sterke, standvastige Italiaanse ziel van MOVITRA, die zich voor 100% inzet voor eigenschappen als kwaliteit en vakmanschap. In visueel contrast onthullen opvallende scheuren in hun lichamen vloeibaar goud of zilver metaal, symbolisch voor de technologische vooruitgang van MOVITRA en representatief voor de baanbrekende ’tweede ziel’ van het merk, de geavanceerde technologische kracht achter hun volledig unieke en gepatenteerde, roterende ontwerpinnovatie.

 

“De vereniging van deze twee zielen en het voortdurend zoeken naar evenwicht van deze aspecten is de basis van het DNA van het merk MOVITRA en van al zijn producten”. – MOVITRA

 

De campagne heeft drie unieke koppen, ‘The Italian Art of Innovating’, ‘Innovation flows through our veins’ en ‘Pioneers in DNA’ die het concept van de visuals en de progressieve innovatie van MOVITRA design onderstrepen. De campagnebeelden zullen beschikbaar zijn voor klanten van MOVITRA in een set Point-of-Sale-materialen, waaronder toonbankkaarten en posters.

 

 

MEER INFORMATIE

www.movitra.it