Maandagavond 8 mei vond het event plaats voor de lancering van de nieuwste generatie Varilux in de Jaarbeurs Utrecht. Mede door de enthousiaste opkomst, was het een geweldige lancering én avond. Deze meimaand vindt de Benelux-lancering plaats. De redactie van Eyeline Magazine sprak over dit bijzondere brillenglas met Nico Smits, commercieel directeur Essilor Nederland. Lees hier verder over de lancering in het nieuwste Eyeline Magazine NL 3-2023.
Naast de lancering van de Varilux XR series was er ook veel belangstelling voor de nieuwe Ray-Ban Reverse, de nieuwe NVB app, de new Varilux XR flow in Eyecast en het brilabonnement NeyezPay. Essilor heeft de plenaire sessie geweldig afgesloten
met een verrassende prijsuitreiking en dit alles onder leiding van Humberto Tan.
Heeft u dit event gemist? Neem voor meer informatie contact op met uw optiekadviseur of kijk op EssilorPRO voor meer foto’s en informatie over deze mooie avond.
Om u zo optimaal mogelijk te ondersteunen bij de lancering van de Varilux XR series in de communicatie naar uw consumenten, is er straks een VARILUX XR SERIES INTRODUCTIEPAKKET voor u beschikbaar. Alle materialen zijn in ieder geval straks digitaal beschikbaar via uw optiekadviseur of EssilorPRO. De lanceringsdatum zal 23 mei a.s. zijn en vanaf 20 juni zijn alleen nog de nieuwe Varilux XR glazen te bestellen ter vervanging van de Varilux X glazen.
Tegelijk met deze innovatie, zet Essilor een stap richting een meer duurzame manier van ondernemen. Vandaar dat Essilor u vraagt om aan te geven indien u geen introductiepakket wilt gebruiken in de winkel en dus liever gebruik maakt van de digitale materialen.
Het introductiepakket bestaat uit de volgende elementen:
Iedereen ontvangt een update voor in de catalogus. En voor een optimale klantbeleving, ontvangt iedereen met een Visioffice 3 of Visioffice X STANDAARD de H3D+ phone. Hier hoeft geen keuze voor gemaakt te worden.
MEER INFORMATIE
Tags: Essilor, EssilorLuxottica