Lacoste onthult de zonnebrillen en correctiebrillen van de reclamecampagne voor Lente/Zomer 2023, die deeluitmaken van een nieuwe collectie die de perfecte balans belichaamt tussen sportief erfgoed en urban allure, metelegante vormen, opvallende motieven en materiaalcombinaties. De modellen van de reclamecampagne zijn jongen casual, gemaakt van lichtgewicht hars op plantaardige basis en versierd met het Active Line-logo op de brilveren.
L6004S
Van de tennisbaan tot op straat is deze zonnebril voor hem een perfecte vcombinatie van de typische kenmerkenvan de Active Line-collectie: een mix van mode en sport. De urban, rechthoekige vorm van het model past bijde vierkante brilveren. Het opvallende Active-logo geeft de merkidentiteit weer, die wordt benadrukt door eenrubberen detail aan de binnenkant van de brilveren. De kleur Matte Black die gekozen is voor de reclamecampagnemaakt deel uit van een tijdloos palet dat ook Dark Grey en Matte Crystal omvat.
L6002S
Sportbril ontmoet trendy stijl in deze rechthoekige zonnebril voor haar. Het model maakt deel uit van de ActiveLine-collectie, is gemaakt van geïnjecteerd plastic en heeft een karakteristieke, op sport geïnspireerde klassiekeallure. Op de brilveren is het Active-logo aangebraht, met been bijpassend rubberen detail aan de binnenkant vande brilveren. In de reclamecampagne is het model te zien in Light Grey, maar het is ook beschikbaar in TransparentGrey, Matte Crystal of klassiek Black.
L2927
De urban rechthoekige vorm van deze correctiebril voor hem wordt gecombineerd met vierkante brilveren waaropaan beide kanten een opvallend Lacoste-logo is aangebracht. Dit model is nieuw binnen het Active Line-concept,vervaardigd uit hars op plantaardige basis en is een combinatie van een sportbril en een sportief, modieus silhouet.In de reclamecampagne te zien in Blue, maar ook verkrijgbaar in Matte Black, Havana en Khaki.
L2289
Deze correctiebril met theekopvorm maakt deel uit van de Neo Heritage-familie en heeft een gloednieuw ontwerpdat de elegante kant van Lacoste’s eyewear-identiteit versterkt. De metalen constructie is voorzien van vormenin een goed uitgebalanceerde omvang, die versterkt worden door goudkleuren, en het speciale ontwerp van debrilveren doet denken aan het traditionele tennisracket. In de reclamecampagne te zien in Matte Rose Gold, en ookaangeboden in Light Gold en Shiny Gold.
Tags: Lacoste|Marchon