NCC stelt voor: Sander Uittenbogaard

Sander is Digital Marketeer bij CooperVision en maakt voor het eerste jaar deel uit van de NCC-organisatie. Hij is verantwoordelijk voor het plaatsen van content op de mooie, vernieuwde website van het NCC. “Ik denk bij het thema Future Generation vooral aan kennis overbrengen op de toekomstige generatie. De contactlensmarkt staat nooit stil en ook in de toekomst vinden er uiteraard weer veel ontwikkelingen plaats. Ik verwacht op het NCC zoveel kennis op te doen om mezelf daar zo goed mogelijk op voor te bereiden. Daar zijn de echte experts”.  

 

Het thema Future Generation is niet zomaar tot stand gekomen. Het staat voor een blik in de toekomst met natuurlijk nieuwe ontwikkelingen op contactlensgebied. Maar ook, hoe geven we de aarde door aan onze volgende generatie? Duurzaamheid is dus zeker ook een belangrijk thema. En, hoe houden we ons mooie beroep interessant en trekken we nieuwe generaties aan die met net zoveel passie ons vakgebied blijven ontwikkelen?

Ontdek het tijdens NCC2024 op 10 en 11 maart!

 

Profiteer t/m 31 december nog van het Early Bird-tarief en ga direct naar de NCC ticketshop: https://www.contactlenscongress.com/mijnncc/nl/ticketshop

Tags: ,