Nieuwe gezichten bij de opti-campagne

WE ARE opti staat voor samenwerkend ontwerpen, voor de ontmoetingsplaats van de optische industrie, voor passie en een duidelijk engagement: “samen creëren we, samen veranderen we, samen zijn we opti!” Om deze boodschap over te brengen en de diversiteit van de branche naar buiten toe te weerspiegelen, werden vertegenwoordigers van de branche geselecteerd als de gezichten van de campagne.

Na het grote succes van de opti-gezichten voor opti 2024 gaat de WE ARE opti-campagne 2024/2025 zijn tweede ronde in: het doek gaat open voor de nieuwe merkambassadeurs! Drie vrouwen, drie mannen; zes persoonlijkheden uit de optiekbranche geven hun gezicht aan opti 2025.

Cathleen Kabashi, Exhibition Director van opti: “We hebben een prachtige mix van sterke persoonlijkheden gevonden die allemaal gepassioneerd zijn over hun optiekwerk, hun branche en hun favoriete vakbeurs opti! Sterke persoonlijkheden voor een sterke gemeenschap! Kijk met ons uit naar de stralende gezichten die ons vanaf nu tot aan opti 2025 zullen vergezellen. Met de verdere ontwikkeling van de WE ARE opti campagne 2024/2025 willen we de unieke sfeer tot uitdrukking brengen en het gemeenschapsgevoel binnen de optiekbranche verder versterken – ook buiten de beurshallen”.

 

Tags: