Nieuwe spirit bij opti

Heeft u de hashtag #WEAREopti al voorbij zien komen? Dat is de nieuwe slogan van opti 2024. Met deze nieuwe campagne zet opti échte mensen uit het vak in de schijnwerpers. Geen modellen, maar mensen uit de branche die de kracht en de spirit van de industrie weerspiegelen. Een crossmediale campagne die tot nu toe al een aantal mooie filmpjes opleverde.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by opti_show (@opti_show)

 

“Als er zoveel positieve dingen gebeuren in de aanloop naar opti, dan moeten we dat gewoon aan de buitenwereld laten zien”, aldus Opti-directeur Cathleen Kabasi. “Daarom wagen we ons aan een nieuwe communicatieaanpak met onze bijzondere bezoekerscampagne met echte opti-mensen. Het weerspiegelt het plezier en de trots van creatief samenwerken”. Kabasi wil met een selectie van mensen uit de branche laten zien hoe divers de optiekbranche is en welke sterke persoonlijkheden er achter opti staan. Een mooie keuze die toont dat het grote geheel meer impact heeft dan het individuele.

www.opti.de/en/weareopti

Tags: ,