NIKKIE PLESSEN lanceert NIKKIE EYEWEAR | Exclusieve samenwerking met Eye Wish

Van designermode tot designer zonnebrillen, niets is te gek voor ondernemer Nikkie Plessen. Met een scherp oog voor detail, (mode)trends en ijzersterke marketingcampagnes is haar modehuis N BRANDS een samenwerking aangegaan met Eye Wish. Vanaf 8 maart is NIKKIE EYEWEAR verkrijgbaar bij alle 148 Eye Wish-filialen en de NIKKIE brandstores.

Marcel Norbart, CEO van Eye Wish Nederland is trots op deze samenwerking. “Goed zicht is maatwerk. Daarom staan persoonlijk advies en kwaliteit bij Eye Wish centraal. De samenwerking met N BRANDS sluit hier naadloos op aan; met NIKKIE EYEWEAR biedt Eye Wish een kwalitatieve selectie zonnebrillen voor dames, waarvan het merendeel van de zonnebrillen kan worden voorzien van zonneglas op sterkte”.

 

Campagnebeeld

 

Ook Oscar Klinckenberg, Purchasing/Supplychain manager Eye Wish Nederland is blij met de toevoeging van NIKKIE EYEWEAR aan het portfolio. Eyeline sprak hem bij de opnames van de promotievideo van NIKKIE EYEWEAR in de net geopende, volledig nieuwe Eye Wish in Amstelveen. “De video is een eerste teaser richting de uitrol van de collectie en hebben we via social media gedeeld als eerste deel van een totaal (social media)promotieplan”. Oscar benadrukt dat dit voor Eye Wish de eerste samenwerking met een designer modelabel is. “We blijven op zoek naar exclusieve overeenkomsten met high-end fashionlabels zoals NIKKIE. Op deze manier kunnen wij onze klanten een unieke collectie aanbieden, die bij andere optiekzaken niet verkrijgbaar is. En, niet onbelangrijk, de doelgroep van NIKKIE matcht met de doelgroep van Eye Wish. De exclusieve collectie zonnebrillen is de aftrap van onze samenwerking; in het najaar wordt de samenwerking verder uitgerold. Houd NIKKIE EYEWEAR dus in de gaten’’.

              

Nikkie Plessen over de collectie

Zonnebrillen zijn onmisbare items voor een stijlvolle outfit, volgens Nikkie Plessen: “Of het nu winter of zomer is, elke look krijgt een zekere attitude met de juiste zonnebril. We hebben NIKKIE EYEWEAR met precisie en zorg ontworpen en ontwikkeld. Ik wilde de collectie uitsluitend lanceren, als we verschillende type monturen in diverse kleuren konden bieden; en natuurlijk van zeer hoogwaardige kwaliteit. Van de pilotenbril tot een cat-eye model en van de retro-variant tot een vlinder-montuur. Met elf verschillende zonnebrillen, past er altijd een bril bij iemand. Goed zien én er goed uit zien. De ultieme win-winsituatie. Ik ben dan ook heel trots op onze NIKKIE EYEWEAR-collectie”.

 

“NIKKIE weet keer op keer een succesfactor binnen de retail te verwezenlijken. Een voorbeeld hiervan is dat we merken dat het zonnebrillenseizoen steeds langer wordt. NIKKIE EYEWEAR speelt hierop in door vroegtijdig een zonnebrillencollectie uit te rollen. Hierdoor komen vraag en aanbod nog sneller bij elkaar”. Oscar Klinckenberg

  

Bekijk de promotievideo en de lancering van de NIKKIE EYEWEAR-collectie bij Eye Wish Amstelveen.

www.nikkie.com

www.eyewish.nl

Tags: ,