Nikon Lenswear streeft niet alleen naar het ontwikkelen van de dunste, helderste en meest innovatieve glazen, maar ook het mogelijk maken om belangrijke momenten te zien, ervaren, voelen en onthouden. De intentie van deze campagne is om die boodschap over te brengen aan consumenten. Nikon Lenswear wil benadrukken dat ze een merk zijn dat klanten niet alleen gebruiken, maar ook willen opnemen in hun leven. De lancering van deze campagne begint met een nieuwe video die het gevoel viert om de wereld in een nieuw licht te zien. Geïnspireerd door de filosofie van het merk om niet alleen brillenglazen te creëren, maar ook te focussen op het verbeteren van de manier waarop mensen de wereld ervaren, nodigt Nikon Lenswear consumenten uit om ‘Vision You Can Feel’ te ontdekken. De nieuwe film introduceert een diverse cast van personages, ieder ervaart de krachtige emotie van een moment en bevat aangrijpende en visueel opvallende scènes die het publiek meenemen in de ogen, harten en gedachten van individuen die Nikon brillenglazen dragen. Het is meer dan alleen een showcase van geavanceerde lenstechnologie; het is een uitnodiging om het leven te zien met ongeëvenaarde helderheid en levendigheid. De campagne zal naast dat het gelanceerd is in Nederland ook gelanceerd worden in andere landen in de loop van 2024 op televisie, radio, billboards, posters en social media.
Bekijk hier de video over ‘Vision You Can Feel’:
MEER INFORMATIE
Voor meer informatie over Nikon Lenswear Nederland en haar Vision You Can Feel-campagne, bezoek de officiële Facebook en Instagram-pagina of neem contact op met uw regiomanager.
Tags: EssilorLuxottica, Nikon Lenswear