Schrijf je nu in voor de vernieuwde voorjaarscampagne van Optitrade Retail Marketing

Hoe je het ook bekijkt. De bril die je opzet, bepaalt wat je ziet en hoe de wereld jou ziet. Want ga maar na. Als je een zonnebril met oranje brillenglazen opzet, dan zie je extra contrast. Gepolariseerde glazen verminderen schitteringen, want door een spiegelbril kan niemand zien wat jij ziet. Dit inzicht is van onschatbare waarde voor jou als opticien, omdat jij de eerste stap bent in de reis van de klant naar de perfecte bril die niet alleen hun zicht verbetert, maar ook hun persoonlijkheid weerspiegelt.

 

Om als zelfstandige ondernemer onderscheidend te blijven heeft Optitrade Retail Marketing de voorjaarscampagne vernieuwd. Dit jaar kun je namelijk instappen met de grootheid van de campagne, waarbij je ook de mogelijkheid hebt voor lokaal gepersonaliseerde marketing. Met een bijzonder hoge koop respons van 7,2% gedurende deze campagne, krijgen consumenten de kans om het voorjaar te verwelkomen met een nieuwe bril, montuur of comfortabele contactlenzen.

 

* Dit jaar in een ander jasje! Als ondernemer heb je de keuze uit drie verschillende campagnebeelden

 

Hoe de consument verleid wordt

Het stimuleren van verkoop van zonnebrillen op sterkte, contactlenzen voor erbij (in de zomer) en het onder de aandacht brengen van die noodzakelijke oogzorg – staat centraal.

Bij deelname ontvang je voor jouw klanten 24 cadeaus om weg te geven van de Limited Edition “SEE YOU at SEE SIDE” summer items. Deze collectie is speciaal ontworpen voor deze campagne en alléén beschikbaar voor de zelfstandige opticien.
Met in de collectie:  slippers, petten of strandhanddoeken. Jij kiest.

 

 

De doelgroep

De campagne richt zich op jouw bestaande klanten met de grootste koopbehoefte en is inzetbaar voor zowel bril- als contactlensdragers. Op basis van data worden precies de klanten aangesproken die je in jouw winkel wilt hebben. Ook is het mogelijk om de juiste (look-a-like) prospects in jouw verzorgingsgebied te bereiken.

 

Campagnemiddelen

Optitrade Retail Marketing heeft diverse doelgerichte communicatiemiddelen ontwikkeld in de vorm van pakketten, waarmee je klanten in jouw omgeving bereikt. Dit wordt aangeboden middels drie pakketten, die onderling verschillend zijn in aantallen, online en offline communicatie en in prijs. Je kunt al instappen met een basispakket waarbij je 24 incentives ontvangt.

 

 

Je kunt je nu inschrijven!

Inschrijven voor deze campagne kan tot en met 11 maart 2024. Neem contact op met jouw marketing consultant voor meer informatie.

De campagneperiode loopt van 10 april tot en met 3 juni 2023.

 

Optitrade Retail Marketing denkt graag mee

Neem gerust contact op voor een persoonlijk advies

Optitrade |  Elisabeth Weiland-Pap  +31 6 82316004 of Anouk Bruinink  +31 6 12460213
Loyalty Lab | Jouw marketing consultant via 020 799 5046
Jill Marketing | Jouw marketing consultant via  085 201 9711