Het gelukzalige gevoel dat je overvalt, precies op het moment dat de zon doorbreekt. Een opgeruimd gemoed, we kennen dat allemaal. Ineens ziet het leven er rooskleurig uit. Geuren lijken tastbaar. Mogelijkheden te over. Het licht danst of is dat verbeelding? Geen wonder dat jong-en-oud eropuit trekt. Dingen doen; reizen in binnen- of buitenland. Zorgeloos op naar de horizon. Dát gevoel in de notendop? Zo’n zin in zomers!
Het doel van deze campagne is het stimuleren van de verkoop van (extra) merkzonnebrillen en daglenzen. Consumenten worden door deze actie gemotiveerd om nog vóór de vakantieperiode bij u als zelfstandige te kopen! De campagne maakt gebruik van de thema’s Fashion, Lifestyle en Fomo (Fear of Missing Out).
De campagne richt zich op bestaande klanten en is inzetbaar voor zowel bril- als contactlensdragers.
Speciaal voor deze campagne is Optitrade Retail Marketing een samenwerking aangegaan met het bekende duurzame merk Marie-Stella-Maris. Er is een unieke giftset ontworpen voor alle consumenten die in de campagneperiode een bril en/of lenzen aanschaffen bij een deelnemende opticien.
De set heeft een waarde van €49,95 en bestaat uit een body-cream, body-scrub en roomspray. De producten worden geleverd in een verpakking die geheel in stijl is van deze Zo’n Zin Campagne.
Optitrade Retail Marketing heeft diverse doelgerichte communicatiemiddelen ontwikkeld waarmee u klanten in uw omgeving bereikt. Dit wordt aangeboden in overzichtelijke pakketten, die onderling verschillend zijn in aantallen, online en offline communicatie en in prijs.
Inschrijven voor deze campagne kan tot en met 14 maart 2023. Neem contact op met uw accountmanager voor meer informatie.
De campagneperiode loopt van 10 april tot en met 3 juni 2023.
Neem dan contact op:
Niels van den Akker – Loyalty Lab
+31 (0)61 172 59 82
of
Jeroen de Wit – Jill Marketing
+31 (0)63 102 57 36