Team Eyeline doorkruiste drie dagen lang de SILMO-hallen, waar de sfeer bijzonder positief was! Het optimisme was duidelijk zichtbaar in de nieuwe collecties. Als we één ding moeten noemen dat eruit sprong op de beursvloer, is het zonder meer KLEUR. Het spatte eraf. Orange, roze, paars en rood domineerden, maar we zagen ook veel geel, groen en wit. En niet alleen solo, maar juist ook met elkaar gecombineerd.
Het was een dynamische editie, die zeer druk werd bezocht: maar liefst 27 duizend bezoekers reisden naar Parijs Villepinte, waar op 70.000 m2 900 exposanten uit 42 landen, met 1500 merken aanwezig waren.
SILMO d’Or
En ook dit jaar werd uiteraard in verschillende categorieën de felbegeerde SILMO d’Or uitgereikt. Tot de winnaars behoren onder anderen Etnia Barcelona (kinderbrillen), Essilor (nieuwste Varilux-glazen), Lafont, Andy Wolf, Carven, Nike (Marchon) en Cutler en Gross. Meer over SILMO én SILMO d’Or in de volgende Eyeline Magazine!
Tags: Silmo, Silmo 2023, Silmo Paris