29 en 30 januari was het zover, na een lange tijd was het eindelijk weer mogelijk om de beursdeuren te openen. Ditmaal in Het Werkspoorkathedraal in Utrecht, waar Bold Optical Fair een veelbelovende indruk heeft achtergelaten op organisatoren, bezoekers en leveranciers. In dit artikel blikken we terug op de beurs en highlights die we hebben gespot tijdens ons bezoek.
..
Aan de organisatie van de beurs was niets op te merken. Zo zorgde de centrale ligging in het midden van het land voor een goede bereikbaarheid, ook voor internationale merken. Tijdens de beurs waren naast grote partijen ook veel ‘nieuwe’ merken gezien, die veel bezoekers en leveranciers hebben verrast en zorgde voor nieuwe inspiratie. De chique zwarte aankleding van de beurs en verschillende formaten stands werden als positief ervaren, aangezien dit zorgde voor diversiteit. Trends kwamen terug in verschillende collecties en monturen, waaronder de trendkleur van 2023 ‘Viva Magenta’ en de eco-trend waarbij natuurlijk gebruik van materialen terug te zien was in monturen.
Onder het genot van een heerlijke cocktail, eten en een live dj konden bezoekers de beurs overzien.
..
Fotografie: Loek Peters / Bold Optical Fair
Ook de organisatie was erg te spreken over de beurs. Namens Terressa en Walter, organisatoren BOLD:
“Wij kijken terug op een zeer geslaagde editie van Bold Optical Fair. Er hing een positieve vibe, de setting was goed, en het aanbod van merken nog beter. Vooral Nederlandse maar ook Belgische en Duitse opticiens wisten ons te vinden. De foto’s spreken voor zich, wij maar vooral de bezoekers hebben zichtbaar genoten van deze optiekbeurs. Wij kijken nu al uit naar de volgende editie van Bold! See you next time!”
..
Organisatoren Bold Optical Fair: Terressa en Walter
Verder terugblikken op Bold?
Bekijk
hier onze exclusieve nieuwsbrief voor meer informatie en foto’s.
..