Terugblik: Centrop Retail Experience dag in Utrecht

Op dinsdag 21 mei vond in Utrecht de Centrop Retail Experience dag plaats. Een selecte groep jonge, enthousiaste optiekondernemers kwam samen voor een dag vol inspiratie en verbinding. De dynamiek binnen de groep was voelbaar, ondanks dat velen elkaar nog niet kenden. Team Eyeline wil graag Centrop, waaronder Susanne Oudshoorn, alle deelnemers en organisator Daan Merckx bedanken voor hun inzet, enthousiasme en boeiende verhalen. De dag was een groot succes en absoluut voor herhaling vatbaar!

 

 

De dag begon met koffie en thee bij Bunk, een bijzonder hostel/hotelconcept. Robin Hagedoorn, een van de oprichters, deelde een inspirerend verhaal. Vervolgens reisde de groep per trein naar Leidsche Rijn, waar Tijmen van Dijk van Schmidt Optiek hen hartelijk ontving. De unieke, exclusieve winkel en de innovatieve marketing maakten indruk op de deelnemers.

 

 

Terug in het centrum van Utrecht deelde Amin Mayahi van Republic Dutch zijn passie voor het customizen van fietsen. Hij benadrukte het belang van maatwerk en klantgerichtheid. Na een heerlijke lunch bij Anne&Max en een boeiend verhaal van eigenaar Bram Jansen, ontmoette de groep Anita Veen van Omoda. Ze sprak over de omnichannel strategie en vrijwilligers konden een voetenscan laten maken.

 

 

De volgende stop was bij Coef, waarna Daen’s de groep verwelkomde. Hier hoorde men een inspirerend verhaal over hun conceptstore, café, en greenhouse hotel. De dag eindigde bij Broese Boekverkopers B.V., een indrukwekkende boekenwinkel in het oude postkantoor van Utrecht, waar persoonlijke aandacht voor de klant centraal staat.

 

Kortom, het was een dag vol inspiratie en boeiende ondernemersverhalen!

 

“Inspirerend, geweldig, energiek en fantastisch; dat zijn de juiste woorden voor onze Centrop Retail Experience in Utrecht” – Susanne Oudshoorn

 

www.centrop.nl

Tags: