Terugblik Nikon Lenswear Partner Event

Op maandag 4 september was Team Eyeline aanwezig op het Nikon Lenswear Partner Event in het Cobra Museum in Amstelveen. Tussen de Picasso’s en de Appels konden de Nikon Leanswear Partners kennismaken met onder andere de nieuwe Nikon studio 2.0, Eyecast for Nikon Lenswear, en de VR-800N in combinatie met Eyecurasee.

 

Tijdens een plenaire sessie namen verschillende sprekers de bezoekers mee in de wereld van Nikon. Zo sprak Gijs Maat, Head of Wholesale Nederland van EssilorLuxottica, over het belang van Nikon binnen de productrange van EssilorLuxoticca. Gastspreker Steven Bollé, retail coach en designer, legde de luisteraars vervolgens uit wat een sterk merk precies inhoudt en hoe sterk ook Nikon nu al is. Fancisca Oden, commercieel directeur van Nikon, lichtte daarna toe hoe er de komende tijd door Nikon nog meer op naamsbekendheid zal worden ingezet. Michael Keip, product manager van Nikon, zette daarna de producten SeeMax Sports AP (enkelvoudig brillenglas) en Presio Sports FP (multifocaal brillenglas) extra in het zonnetje.

 

 

Het event werd afgesloten met een goed verzorgde walking dinner, waarbij al het moois dat Nikon te bieden heeft bekeken kon worden, zoals de VR-800N in combinatie met Eyecurasee, de FP Fitmax, Eyecast for Nikon Lenswear en de Phygital Wall.

In ons komende digitale magazine, de Eye@line, publiceren we meer over dit geslaagde event. Houd uw mailbox dus goed in de gaten!

 

www.nikonleanswear.com

 

FOTOGRAFIE: Rob van de Vlierd

Tags: ,