EssilorLuxottica Sun campagne

10 april 2023, is de Sun Campagne van EssilorLuxottica van start gegaan. De campagne zal lopen t/m 3 juni 2023, waarbij voor het eerst de sterke consumentenmerken van de EssilorLuxottica groep met elkaar gecombineerd worden. De zonneglazencampagne 2023 is een unieke samenwerking met Optitrade, Loyalty Lab & Jill Marketing. Voor het eerst kan er gebruik worden gemaakt van een volledige DM of tabloid met EssilorLuxottica beeldmateriaal en teksten, met een ruime keuze van sterke glas- en monturenmerken.U kunt de campagne ondersteunen met een POS-pakket, een DM & E-DM-pakket, een tabloid en uiteraard zijn er ook online banners en social media posts beschikbaar. Volledig in lijn met de zonneglazendoelgroep is er dit jaar een uniek incentive van Marie-Stella-Maris. De exclusieve giftset is een prachtig cadeau en zorgt ongetwijfeld voor meer traffic naar uw winkel. Zet deze campagne verder in met uw eigen marketingbureau. Vanuit Optitrade wordt de campagne ondersteund met landelijke online en offline advertenties.

 

Promotiematerialen

Alle promotiematerialen vind u terug in het Media Download Center via EssilorPRO. Zo ontvangt u bij deelname tevens nog een tweetal posters en countercard om de campagne mee te ondersteunen.

 

Extra korting op het tweede paar zonneglazen

Bij deze willen we u attenderen op de extra 30% korting op de zonneglasactie-tarief bij het bestellen van een 2e paar zonneglazen. Dit is een extra korting die het hele jaar door actief staat op de MP campagne.

 

www.essilor.nl