Arthur Fils het gezicht voor The Line Collection van Lacoste

Lacoste onthult Arthur Fils als het gezicht van de nieuwe brillencollectie The Line. Arthur Fils, een van de meest veelbelovende talenten in het Franse tennis, is gekozen als merkambassadeur voor de textiel- en brillencollecties van Lacoste gedurende heel 2024. Fils is de jongste speler in de top 50 van de mannenranglijst sinds hij zijn eerste ATP-titel won op slechts 19-jarige leeftijd en combineert zijn uitzonderlijke prestaties op het veld met zijn charmante houding, die perfect het DNA van Lacoste belichaamt. De campagne bestaat uit een reeks vrolijke en geraffineerde beelden die de essentie van deze collectie weergeven, prachtig geïnterpreteerd door de atleet.

The Line Collection is een geavanceerd ontwerpproject dat klassieke en actuele trends samenbrengt, parallel aan de waardering die het Franse merk heeft voor goed vervaardigde details en hoogwaardige materialen. De monturen tonen klassieke designelementen met een frisse benadering en tijdloze vormen die worden opgewaardeerd door transparante schildpadkleuren, die typerend zijn voor Lacostes benadering van het leveren van veelzijdigheid en stijl. De kenmerkende Franse aantrekkingskracht van de brillen komt naar voren in het iconische krokodillensymbool, Petit Piqué-patroon en de nieuwe interpretatie van het lintconcept dat een frisse draai krijgt met ultradunne gekleurde strepen op de uiteinden en slapen, die de ware essentie van Lacoste DNA vertegenwoordigen. De slanke acetaat veren, versierd met een subtiele ronde metalen krokodil in bijpassende tinten, complementeren de chique vormen van de brillen. Door de combinatie van gemengde materialen laat deze collectie een geraffineerd ontwerp zien dat boekdelen spreekt over klasse en stijl.

“The Line Collection is een spannende nieuwe toevoeging aan het spel van Lacoste Eyewear en we zijn erg blij dat Arthur Fils dit spel met ons speelt. Arthur’s enthousiasme en energie belichamen perfect Lacostes idealen van elegantie en pit”, zegt Gabriele Bonapersona, Chief Brand Officer van Marchon Eyewear.

L6035S
Deze zonnebril, die deel uitmaakt van de Line-collectie, heeft een tijdloos mannelijke, gemodificeerde rechthoekige voorkant. Een ton sur ton rond metalen krokodillensymbool is aangebracht over een nieuwe interpretatie van het Ribbon-concept, met gestroomlijnde gekleurde strepen op zowel de uiteinden als de slapen. Het geraffineerde ontwerp is gemaakt van acetaat met metalen details en is verkrijgbaar in vier kleuren: Havana, Black, Transparent Blue en Dark Havana, gekozen voor de campagne.

L2954
Dit retro-geïnspireerde gemodificeerde rechthoekige optische montuur is gemaakt van acetaat met metalen details, met strakke gekleurde lijnen op de uiteinden en veren, wat een nieuwe interpretatie is van het Ribbon-concept. De ton sur ton ronde metalen krokodil is geplaatst waar de voorkant van het montuur en de veren samenkomen. Deze tijdloze en mannelijke stijl, in de campagne uitgevoerd in Dark Havana, is ook verkrijgbaar in Black, Transparent Khaki en Transparent Blue.

Tags: ,