De septembereditie van Bold Optical Fair, hét optiekevenement voor Nederland en aangrenzende regio’s, werd in meerdere opzichten de ‘hottest’ show van het jaar. Zowel vanwege het uitzonderlijk warme weer als vanwege de 411 merken die hun nieuwste ontwerpen, producten en diensten presenteerden.
In de Utrechtse Werkspoorkathedraal werden maar liefst 2.750 oogzorgprofessionals verwelkomd. Voornamelijk afkomstig uit Nederland, Duitsland en België, maar ook uit landen buiten Europa, zoals de Verenigde Staten!
Met alle optische leveranciers onder één dak was het aanbod divers en inspirerend.
“Na het succes van Bold XXL zetten we de reis voort met onze voorjaarseditie in 2024”, laat de organisatie weten. “Deze editie zal waarschijnlijk meer ‘full service’ stands bevatten en minder ‘space only’ standbouwmogelijkheden bieden. Omdat de XXL-editie branchebreed is en veel leveranciers echt uit hebben gepakt met mooie vrije standbouw, willen we het de reguliere voorjaarseditie van Bold zo makkelijk mogelijk houden voor iedereen”.
Twee edities
“De afgelopen 20 jaar heeft Nederland altijd een voorjaarsbeurs en een najaarsbeurs gehad. Alle leveranciers die nieuwe voorjaarscollecties hebben, zonnebrillenmerken waarvoor het verkoopseizoen net van start gaat, nieuwe producten lanceren of er gewoon graag bij willen zijn, zijn van harte welkom op de 14e editie van Bold Optical Fair op 28 + 29 januari 2024 in de Werkspoorkathedraal in Utrecht. Aan de hoeveelheid her-inschrijvingen merken we ook dat er nog steeds behoefte is aan de twee edities”.
Kijk hier de dynamische after-movie!
Tags: Bold Optical Fair, Bold XXL