Menrad zorgt er met hun nieuwe productsegment ‘Menrad Colour’ voor dat iedereen fris en fruitig het nieuwe seizoen in gaat. Dit nieuwe segment bestaat uit een breed aanbod van moderne, draagbare designs met sprekende kleuren en bijzondere effecten.
Driedimensionale monturen gemaakt van ‘multi-layer’-platen en een gedurfd en aansprekend kleurverloop zorgen voor een krachtige, hippe uitstraling. Vintage is aan een comeback bezig en de vormen van deze nieuwe collectie verwijzen hier op een subtiele manier naar. De moderne ontwerpen, frisse kleuren en vriendelijke prijsstelling zorgen voor een goed verkoopbare collectie die geschikt is voor zowel dames als heren.
Daarnaast heeft Menrad the Vision ervoor gekozen niet te werken met grote opzichtige logo’s op de monturen, wat zorgt voor een strak design. Geschikt voor de consument die zelf kiest wat hij of zij mooi vindt en zich hierin niet laat leiden door anderen.
MEER INFORMATIE
Benieuwd naar deze nieuwe collectie?
Bekijk de website: www.my.menrad.com of maak een vrijblijvende afspraak met een van de Accountmanagers van Menrad:
Wendeliene Nimberg (Noord-Nederland) | 06-22526872
Arie Beckers (Zuid-Nederland) | 06-15862741
Tags: Menrad