CooperVision en CooperVision Specialty Eyecare gaan samen

CooperVision, kondigt met genoegen de samenvoeging aan van CooperVision en CooperVision Specialty EyeCare. Deze strategische beslissing heeft als doel de samenwerking te stroomlijnen en klanten een naadloze ervaring te bieden, waarbij zowel aan de standaard als aan de speciale behoeften op het gebied van oogzorg wordt voldaan.

 

CooperVision zet zich in om het leven van elke persoon afzonderlijk te verbeteren en begrijpt hoe belangrijk het is om een leven lang comfortabel een zichtcorrectie te kunnen dragen door oplossingen te bieden voor een breed scala aan zichtbehoeften – van myopie bij kinderen tot presbyopie en alles wat daar tussenin ligt. Door deze business units samen te voegen, wil CooperVision haar support om klanten effectief en efficiënt van dienst te zijn verder uitbreiden. Dit proces houdt in dat de rollen en verantwoordelijkheden van de teams op elkaar worden afgestemd en dat de service naadloos wordt voortgezet. In de tussentijd adviseert CooperVision dat:

  • Klanten op de gebruikelijke manier bestellingen blijven plaatsen.
  • De huidige prijzen en contractvoorwaarden ongewijzigd blijven.
  • Klanten contact kunnen blijven opnemen via de gebruikelijke communicatiekanalen.

 

CooperVision blijft zich inzetten om klanten gedurende het hele proces op de hoogte te houden en zal regelmatig updates verstrekken over eventuele ontwikkelingen. Klanten worden aangemoedigd om contact op te nemen met hun vertrouwde CooperVision accountmanager of met Customer Service voor vragen of hulp.

 

Christine Chantrain, Country Manager van CooperVision Benelux, vatte het nieuwste initiatief van het bedrijf samen:

“We zijn enorm trots op het feit dat wij onze klanten en hun consumenten een zeer uitgebreide reeks opties voor zichtcorrectie kunnen bieden en dat wij samen levens kunnen verbeteren, persoon per persoon. Het samenbrengen van deze twee business units zal ons nog beter in staat stellen om dit te bereiken door het leveren van een naadloze customer experience voor onze klanten”.

 

Tags: