Dé voorjaarscampagne voor zelfstandige opticiens

Samen met data-marketingbureaus Jill Marketing en Loyalty Lab heeft Optitrade Retail Marketing een grootschalige omnichannel voorjaarscampagne ontwikkeld, waarbij consumenten een unieke giftset ontvangen van high-end merk Marie-Stella-Maris. Pam Verhoofstad (Optitrade Retail Marketing), Rachel Groenen (Loyalty Lab) en Nikki van den Brink (Marie-Stella-Maris) vertellen vanuit het hoofdkantoor van MSM over de samenwerking en de Zo’n Zin in Zomers-campagne.

 

Verras uw klanten met een uniek Marie-Stella-Maris giftset

Speciaal voor deze campagne is Optitrade Retail Marketing een samenwerking aangegaan met het bekende duurzame merk Marie-Stella-Maris. Er is een unieke giftset ontworpen voor alle consumenten die in de campagneperiode een bril en/of lenzen aanschaffen bij een deelnemende opticien. De set heeft een waarde van €49,95 en bestaat uit een body-cream, body-scrub en roomspray. De producten worden geleverd in een verpakking die geheel in stijl is van deze Zo’n Zin Campagne.

 

MEER INFORMATIE

Lees het interview  in het nieuwste Eyeline Magazine en/of lees meer informatie over de Zo’n Zin in Zomers-campagne

 

FOTO (van links naar rechts): Pam Verhoofstad (Optitrade Retail Marketing), 
Nikki van den Brink (Marie-Stella-Maris) en Rachel Groenen (Loyalty Lab).