Jimmy Choo in de spotlights tijdens exclusief lanceringsevenement EssilorLuxottica

Jimmy Choo, het luxe modemerk dat ontwierp voor iconen zoals prinses Diana en de populaire serie ‘Sex and the City’, presenteerde zijn nieuwe collectie monturen en zonnebrillen tijdens een exclusief lanceringsevenement bij EssilorLuxottica in Amsterdam op maandag 4 maart. Eyeline was aanwezig om deze inspirerende dag mee te maken en bezoekers konden de nieuwste collectie verkennen en aanschaffen onder speciale voorwaarden die alleen tijdens het evenement geldig waren. Trouw aan de reputatie van EssilorLuxottica was het lanceringsevenement tot in de puntjes georganiseerd, met een prachtig ingerichte showroom, stijlvolle monturen en heerlijke hapjes en drankjes.

 

 

Onder begeleiding van Inge Bussing, Brand Account Manager voor Dolce&Gabbana, Versace & Jimmy Choo, verkenden bezoekers de showroom met een diverse collectie optische monturen en zonnebrillen, beschikbaar in verschillende kleuren, waaronder het opvallende ‘paprika,’ een prachtige bruinrode tint.

De nieuwste Jimmy Choo-collectie biedt zes thema’s met unieke ontwerpen. De Crystal Drop monturen vallen op met elegante fijne ‘druppels’ langs de pootjes, terwijl de Glitter Powder serie betovert met een vleugje ‘dusty’ glitter, geïnspireerd door de romantiek van Jimmy Choo’s bruidscollectie. De Pearl Crystal Twin monturen daarentegen zijn geïnspireerd door de nostalgische portemonnees met clips, versiert met Swarovski-stenen op de ‘sluiting’-bolletjes.

 

 

Subtiel en elegant onthult het Secret Diamond ontwerp een sluiting geïnspireerd op geslepen diamanten, waarbij dit bij het scharnier zichtbaar wordt bij het sluiten van de poot. In de Wrapped monturen wordt het logo op een unieke manier gevouwen op de twee sluitingshoeken, als een verfijnd en onderscheidend detail. En tot slot suggereren de Magnified Logo monturen overdreven proporties, maar bij het dragen transformeren ze in ware mode-items, waardoor een statement wordt gemaakt met stijl en allure.

 

 

Het lanceringsevenement kwam op een perfect moment en sluit aan bij de eerder geopende Jimmy Choo brandstore in De Bijenkorf en de binnenkort te openen exclusieve Jimmy Choo-winkel in de P.C. Hooftstraat, Amsterdam.

 

Houdt Eyeline in de gaten voor de laatste updates rondom de nieuwste collectie van Jimmy Choo!