Een zorgvuldige benadering van montuurselectie, ondersteund door gedetailleerde verkoopgegevens die door het Deense merk Monoqool zijn verzameld. Het ‘Icon best seller concept’ is een ingenieuze maar eenvoudige formule, waarmee ongewenste risico’s en dure fouten bij de selectie van Monoqool monturen door optiek ondernemers worden uitgesloten. Wanneer opticiens met dit concept gaan werken pleit Monoqool altijd een succesformule te zijn met een positief verdienmodel.
Door middel van dit unieke concept worden opticiens geadviseerd omtrent het selectieproces van monturen. Zo wordt er meer op feiten gebaseerd in plaats van puur emotionele benadering. Met de huidige vooruitzichten van de wereldeconomie, is het nu belangrijker dan ooit voor opticiens om slimme beslissingen te maken over welke merken monturen er in de winkel worden getoond, zodat er zoveel als mogelijk gestuurd kan worden op het behalen van winst.
Alle Monoqool montuurbestellingen door optiek ondernemers kunnen worden voorzien van point-of-sale materialen waaronder etalage banners of 3D displays, geproduceerd in samenwerking met de Deense ontwerper Mads Hanghøj. Door het gebruik van deze materialen, krijgen ondernemers naast de keuze hulp van monturen een extra hulpmiddel om de presentatie van monturen aantrekkelijk te maken.
Tags: MONOQOOL