Lanvin combineert elegantie en vakmanschap

Lanvin voert de gloednieuwe stijl voor zonnebrillen in. In perfecte harmonie tussen traditie en moderniteit, zien we in deze meest recente reclamecampagne gesigneerd door Steven Meisel het model Raquel Zimmermann als nieuwe Lanvin woman: beschaafd, nieuwsgierig, discreet, beheerst en zelfverzekerd. Een cruciaal element in de nieuwste collectie van Lanvin zijn de vormen van de monituren die uitpakken met een subtiele elegantie, sensualiteit en optimisme, bovenop een delicaat vakmanschap. Deze stijl van zonnebrillen is onmiskenbaar doordrongen van Franse elegantie en is afgelopen oktober voorgesteld in de modeshows in een stijlvol seizoensgebonden kleurenpalet en hoogwaardige materialen die pronken met unieke verfraaiingen, het handelsmerk van Lanvin.

 

 

De verfijnde rechthoekige voorkant in acetaat van deze zonnebrillen is de nieuwste telg in de Babe-familie, omhelsd met verwrongen metalen profielen. Fijne, lineaire metalen pootjes met het iconische Mother&Child-monogram opgezet op beiden uiteinden vervolledigen de stijl, te zien in een tijdloze zwarte uitvoering in de reclamecampagne Lente-Zomer 23 maar ook verkrijgbaar in de varianten Dark Havana en Bordeaux.

 

MEER INFORMATIE

De nieuwe zonnebrillen worden wereldwijd verkocht in geselecteerde warenhuizen, gespecialiseerde zaken en opticiens en via:  www.lanvin.com

 

BIJDRAGE AFBEELDINGEN: Steven Meisel voor Lanvin

Tags: ,