Meer klanten bereiken met de nieuwe campagne van Menrad

Binnenkort start Menrad met mooie online campagnes om u te ondersteunen bij de verkoop van de Scotch & Soda en Jaguar monturen en zonnebrillen en het bereiken van potentiële nieuwe klanten. Deze online campagnes creëert Menrad in samenwerking met NanaWoody&John. De oprichters van NanaWoody&John staan wereldwijd bekend als ‘brillenexperts’ en liefhebbers en helpen mensen met hun platform de juiste bril voor hun look te vinden.

Speciaal voor u gaat Menrad een samenwerking aan om diverse campagnes op hun social media kanalen te laten draaien. De campagnes draaien om het promoten van de brillen van Jaguar en Scotch & Soda en de verkooppunten waar deze beschikbaar zijn. Daarnaast hebben alle dealers een compleet S&S promopakket ontvangen.

 

 

Scotch & Soda

Iedereen die in de periode 1 mei t/m 31 juli een S&S bril koopt maakt kans op een unieke LE Veloretti/S&S fiets. De komende 6 weken gaat Menrad volop landelijk adverteren op Social Media met S&S en Jaguar. Dit doen ze om dealers te ondersteunen.

De nieuwste modellen worden gepromoot in een carrousel post op beide social media kanalen inclusief de winactie voor een Veloretti fiets. Consumenten worden naar een landingspagina verwezen waar ze alle Scotch & Soda Eyewear dealers kunnen vinden. Zodra ze jouw winkel bezoeken, een Scotch&Soda bril en/of zonnebril kopen en kans willen maken op de Veloretti fiets vullen ze de deelnamekaart in en leveren die in bij jouw winkel, maar dat is niet alles. De winkels met de meeste inzendingen krijgen van Menrad een gezellig diner voor 4 personen cadeau!

 

 

Jaguar

Ook worden de nieuwste modellen van Jaguar Eyewear en de campagnebeelden met de nieuwe look & feel op beide kanalen gepromoot. Consumenten klikken vervolgens door naar een landingspagina waar ze alle dealers kunnen vinden die Jaguar Eyewear in hun assortiment voeren.

 

 

Contactgegevens

Menrad Nederland B.V.
Van Nelleweg 1 |(koffie 2.130)
3044 BC, Rotterdam

Tel: 010-3160580

Tags: